PUUTARHAMULTA /
Visuaalinen ilme

Puutarhamullan olemassa olevasta yritysilmeestä saatiin entistä parempi pienellä raikastamisella. V-S Puutarhamulta Oy:lla oli hyvä lähtökohta graafiselle ilmeelle, jota Lycka pääsi päivittämään. Logovariaatiot, fontitukset ja värimäärittelyt laitettiin kuntoon ja luotiin asiakkaalle graafinen ohjeisto työkaluksi vanhan brändi-ilmeen toteuttamiseksi myös jatkossa. 

Uudistus otettiin käyttöön ja ilme jalkautettiin markkinointi- ja myymälämateriaaleihin kuten messuvuotiin, flyer- ja jakomateriaaleihin, myymäläkontin brändäykseen sekä kyltityksiin. Maassa on voimaa, mutta niin on myös maa-aineksia myyvän yrityksen ilmeessä, jota reipas fontitus sekä voimakkaan vihreän ja pirteän pinkin värikombo rytmittävät iloisesti. Raikas tuulahdus omassa markkinassaan.