PUUTARHAMULTA /
Visuaalinen ilme

Olemassa olevasta saatiin entistä parempi pienellä ravistelulla ja raikastamisella. V-S Puutarhamulta Oy:lla oli hyvä lähtökohta graafiselle ilmeelle, jota Lycka pääsi päivittämään ja raikastamaan. Logovariaatiot, fontitukset ja värimäärittelyt laitettiin kuntoon ja luotiin asiakkaalle graafinen ohjeisto työkaluksi vanhan brändinilmeen toteuttamiseksi myös jatkossa.

Uudistus otettiin heti käytäntöön ja uusi ilme jalkautettiin erilaisiin markkinointi- ja myymälämateriaaleihin kuten messuvuotiin, flyer- ja jakomateriaaleihin, myymäläkontin brändäykseen sekä kyltityksiin. Maassa on voimaa, mutta niin on maa-aineksia myyvän yrityksen ilmeessä, jota reipas fontitus sekä voimakkaan vihreän ja pirteän pinkin värikombo rytmittävät iloisesti. Raikas tuulahdus omassa markkinassaan!