Eturivi Suomi / visuaalinen ilme

Vetovoimainen verkostoitumisfoorumi kutsuu bisneksen aitiopaikoille yritysten päättäjät ja edustajat, jotka ovat oman toiminta-alueensa aktiivisia ammattilaisia ja ymmärtävät verkostojen merkityksen. Kukapa ei haluaisi olla eturivissä, kun bisnestä tehdään tosissaan.
 
Asiakkaallamme oli toiveena luoda uusi kotimainen verkostoitumiskonsepti, joka olisi selkeä, nykyaikainen ja erottuisi positiivisesti edukseen muista markkinoilla olevista vaihtoehdoista. Otimme haasteen vastaan ja syntyi Eturivi, jonka ilmeessä raikkaat ja vahvat värit yhdistettynä selkeään fontitukseen ja yksinkertaiseen tunnukseen rytmittävät onnistuneesti graafista ilmettä. Lokalisoinnin mahdollisuus on myös huomioitu logosuunnittelussa, jolloin jokainen kaupunki saa tarvittaessa kätevästi oman Eturivi-tunnuksensa. Vahva ja yksinkertaisesti selkeä linja, jota on helppo jatkojalostaa kasvaviin tarpeisiin.