Boing /
työnhakualustan
Identiteetti ja lanseeraus

Kaiken uuden mahdollistaja, eteenpäin ponnistava voima ja ponnahduslauta uusille työurille; digitaalinen rekrytointipalvelu, joka mullistaa työnhakumarkkinat. 

Long copylla toteutettu mainonta, jonka tone of voice on tuumailevan rönsyilevää, hyväntahtoista ja hyvällä tavalla sekavaa, suorastaan pakottaa lukijansa ottamaan asiasta selvää. Raikkaat värit ja oivaltavat yksinkertaiset kuvat tuovat teksteihin helposti lähestyttävän vivahteen olematta kuitenkaan hempeä tai lapsellinen. 

Lähtökohtana suunnittelulle pidimme lopputuloksen helppoa muokattavuutta, joka mahdollistaa asiakkaan nopean reagoinnin myös ajankohtaisiin rekrytointiaiheisiin eri medioissa. Nimeä myöden konstailematon ja reilun raikas identiteetti; toimii niin Suomessa kuin maailmalla.